Thursday, June 29, 2017

TAKUT Sakit Perut Bila Berbuka Puasa??

"saya selalu sakit perut bila berbuka puasa. Saya tak tahu kenapa, mungkin disebabkan angin dalam perut, susah nak keluar. Saya dah cuba macam2 cara nak elakkan sakit perut tapi tetap jadi juga. Disebabkan sakit ni, kadang2 susah nak pergi masjid. Tapi sejak saya ada Minyak Herba Asmak ni, saya dah tak perlu tanggung sakit perut lagi. Lepas berbuka, sapu ja terus di perut, dah hilang sakitnya tu. Sekarang boleh la saya ke masjid setiap malam tanpa tahan sakit perut!"


- Abdurrahman, Bentong, Pahang
.
JANGAN biarkan ibadah kita terganggu dengan kesakitan
Hilangkan SEGERA
Dengan MINYAK HERBA ASMAK
3 BAHAN UTAMA - ANTI-KESAKITAN


1. Habbatus Sauda
2. Gamat Gold
3. Minyak Kayu Putih


semua dicampur dalam setiap botol 30ml
.
.
selain sakit perut, boleh juga digunakan untuk menghilangkan


1. masalah penghadaman
2. cirit-birit
3. gastrik


wahh MENARIK kan??
LEGA tak rasa?
Sekarang dah tak perlu tinggal puasa lagi disebabkan KESAKITAN!
Jalani ibadah dengan tenang bersama
MINYAK HERBA ASMAK!
.

wasap jika berminat

www.wasap.my/+60132504890


#MinyakHerbaAsmak
#JusAsmakGold
#BedakAsmak
#SetIstimewaRamadhanMHAMsb

No comments:

Post a Comment