Friday, July 7, 2017

SERAM PAGI

Pagi tadi lepas sahur aku pergi dekat kereta nak ambil barang untuk customer .Stok baru sampai so barang dalam kotak tak keluar lagi dari kereta.Tengah duk pilih stok.tiba2 ...bau wangi.(Dalam hati bau ape plak nih.)abaikan jelah.

Sambung pilih barang.Bau wangi menusuk ke hidung lagi.Kali ni makin kuat.Aku pandang kiri tak ada apa.pandang kanan pandang depan pun tak ada.

.

.

Ak pun Pandang ke belakang.

.

.

Pun tak ada pada jugak😅.haih Dari mana datang bau wangi nih.dah tak sedap hati.

Ah abaikan je lah.keje tak siap lagi.Sambung cari stok.
Kali ni aku tekad nak cepat2 kuarkan barang yang customer nak ..Bau tu masih kuat lagi.aku korek lagi.

.

.

semakin aku korek semakin kuat.

.

.

Tiba-tiba.

.

.

aku terpegang sesuatu

.

.

Lah benda ni ke yang wangi sangat tu

.

.

korang tengok ler gmbo kat komen.ptut wangi bebeno.😝

Pasni kalau tengah2 malam ke de bau wangi2 tu.Jangan husband korang plak yang pucat lesi.huhuhu

#mensejahterakankehidupan
#shampooBungaRayaPlus



No comments:

Post a Comment